Photobucket

nuffnang

Tuesday, July 9, 2013

lif rosak, kena guna tangga

assalamualaikum....

nie aku nak cerita pasal lif rumah aku rosak....hari kejadian 6hb...time tu nak balik kampung....lif kat rumah aku memang selalu rosak...dah beberapa hari memang satu lif aje berfungsi....tapi kali nie 2 2 lif rosak...aduh...dengan perut dah membesar...dengan nak bawa barang lagi...dugaan betul....dahlah rumah aku tingkat 11....termengah2 aku....berpeluk gak ketiak....amir hadif pon tak larat....nak suruh aku dukung....memang tak dapat ler...ibu cuma larat pimpin tangan amir hadif.....ibu nak bawa diri sendiri pon tak terdaya....hik...hik..nasib masa balik dari kampung....lif dah ok...

bila lif rumah selalu buat hal...pagi2 aku berasak2 dalam lif...kadang2 tunggu pula lama...asal terbuka aje lif...lif penuh...datang kerja pon terkejar2....2 3 kali gak aku sampai opis lambat....mulalah rasa nak pindah rumah aje...malas nak dok rumah bertingkat2 nie...hik..hik...mood nak pindah seremban mula berkobar2...


masa nie semangat lagi...turun tangga laju aje....




masa nie pon ceria lagi...bila dah tak larat...mula membebel....










No comments: