nuffnang

Friday, March 22, 2013

mengidam

assalamualaikum...alhamdullilah...tuhan beri kesihatan yang baik kat aku....mabuk2 dah berkurangan....kau orang macam mana hari ini....

sejak menjak boleh makan nie....macam2 aku teringan nak makan...alhamdulliah kebanyakan apa yang aku teringin aku dapat makan....tapi yang tak bestnya ada yang tak menepati citarasa aku....tak puas tau...hik..hik...



salah satunya aku teringin makan kuih koci....kuih koci yang aku teringin sangat makan adalah masakan emak sedara husband aku...memang meletopzzz.....lagi2 kuih koci labu....perhhhhh.....sedapnya....alhamdullilah kenduri kawen anak buah husband aku hari tu.....emak sedara husband aku ada bawa kuih koci tu....apa lagi...bisik kat husband suruh nyorokkan siap2.....nak bawa balik....hik...hik.....tapi amir hadif lebih suka makan kuih koci pulut hitam....oklah....takyah rebut dengan ibu....hik...hik...


lepas tu aku teringan makan roti boy....suruh husband singgah alamanda pas kerja....pesan kat husband aku nak 2 ketul roti boy...tamak weiii....makan satu pon dah kenyang....last2 amir hadif yang habiskan.....

teringin pula makan popia basah...suruh husband beli gak....tapi tak sedap...makan satu pon tak habis....mana nak cari popia basah yang sedap yek.....




tiba2 teringin cool blog....gagah pergi alamanda....alhamdullilah...dapat gaklah.....




hari jumaat lepas teringin nak makan laksa....paksa husband pergi pasar tani....cari 2 orang makcik jual laksa....puas ler husband aku cari....tak jumpa pon....last2 husband aku main beli aje....tak berapa sedap ler laksa tu...nak pergi cari laksa lain pula...katne yek yang sedap n meletopzzz....








2 comments:

lovely said...

laksa yg sedap kat bowlintg alamanda.(pada aku ler). Popia basah kat pasar tani pun ada.. sedap gak.

MissGigi Besi said...

sedapnye kak koci tuh.. koci pulut itam n labu sue suka dua2