nuffnang

Monday, August 5, 2013

akar fatimah


assalamualaikum.....

minggu lepas aku try ler rendam akar fatimah....orang kata dah dekat nak bersalin....elok ler kita rendam akar fatimah.....Sebenarnya aku pon kurang pasti untuk apa akar  fatimah ni....ada yang kata bila akar fatimah dah kembang.....maksudnya dah dekat nak bersalin...ada jugak yang kata.....lagi cepat akar fatimah kembang.....maksudnya lagi cepat dan mudah bersalin.....tak tahu la yang mana satu......tapi kita cuma usaha je la kan.....apa-apa pun......semuanya ketentuan Allah… kita cuma usaha.....doa....dan tawakal....ada yang buat air rendaman akar fatimah nie sebagai air selusuh....tapi aku tak buat pon...aku buat mandi aje.....



nie mula2 rendam....




setelah setengah jam....




l jam remdam....











2 comments:

DIARI FARISHA said...

ada daapt jugak akar fatimah ni mase beli tilam bayi..blm try lagi rendam sbb preggy baru 7 bln :)

Cik Misya (Aimi Syahirah) said...

Hi dear! Nak duit raya free?http://www.aimisyahirah.com/2013/08/contest-saya-nak-duit-raya-cik-misya-v2.html