nuffnang

Thursday, August 22, 2013

ambil cuti awal

insya allah aku akan bercuti awal seminggu...cuti pon dah diluluskan.....26hb dah start cuti...esok aku last kerja....mak buyung dah tak larat dah bawa perut ke opis...nak rehat kat rumah aje...

esok ada jamuan raya kat bahagian aku...kalau ada rezeki sempat ler aku makan...hik..hik...jumaat depan lak jamuan raya opis aku....memang takde rezeki ler......pasrah dan redho...hik..hik....semoga segalanya  berjalan dengan lancar...














3 comments:

miss shuwa said...

semoga semuanya selamat ye kak.. mudah2an..amin

Babies said...

semoga selamat bersalin...rest le kat rumah..kak zu cite dgn aku jumpa ko pun da tk larat nk kuar kete hekhekhek..ko pun mcm aku jugak kan....bdan kecik mana la larat nk bawa perut

Qaseh Ziera said...

miss shuwa: amin

Babies: tulah..walaupun perut kecil..tapi dah tak larat nak jalan dah...rasa nak dukung plak...hik..hik..