Photobucket

nuffnang

Monday, May 20, 2013

taska tutup

assalamualaikum....

taska amir hadif tutup mulai 17hb hingga 23hb....nie gara2 terjadinya hfmd di taska amir hadif....lama tu...kalau ambil cuti kena ambil 5 hari...tapi disebabkan....tak lama lagi ada baby...takut nanti banyak kena guna cuti....so...kena jimat cermat....maka pujuklah amir hadif duduk dengan atok....jimat cuti ibu dan ayah...




dapat surat dari taska...tapi aku tahu awal....sebab member update kat fb....



sepatutnya 17hb ada sambutan hari guru.....terpaksa di tunda...



amir hadif yang kena duduk dengan atok.......jangan nakal2 tau....sayang amir hadif....ummpppphhhh....







1 comment:

Unknown said...

boleh tak saya nak email personnaly?
saya Dr Safiya , USM tgh buat kajian ttg kesusahan parents bila taska anak ditutup kerna hfmd.
saya berminat nak tau pengalamn puan

email saya:
safiya_amaran@hotmail.com