Photobucket

nuffnang

Wednesday, May 15, 2013

kad untuk ibu


assalamualaikum...selamat pagi....selamat hari ibu....eh....dah terlambat ler...ketinggalan kapal tul...hik..hik..

nie nak cerita pasal amir hadif bagi kad kat ibu....hari isnin lepas aku ambil amir hadif kat taska....sampai2 kat taska aku pun turun dari kereta....tengok amir hadif pon dah keluar....masa amir hadif keluar nampak aku dia senyum2....sambil tangan kat belakang.....amir hadif cakap dengan aku...."ibu jangan tengok tau...tunggu dalam kereta baru tengok tau"...aku pon angguk ler....padahal aku dah nampak....hik....hik...

masa dalam kereta....amir hadif suruh aku tutup mata....aku pon tutup ler mata....pastu amir hadif cakap...."selamat hari ibu...sayang ibu"....aku pon berlakon ler....buat2 terkejut....."terima kasih amir hadif"...."cantik tak ibu....amir hadif buat bunga untuk ibu"....aku pon cakap..."cantik...pandai amir hadif.....terima kasih amir hadif"....hik...hik....



kad dari amir hadif....








No comments: