nuffnang

Monday, May 13, 2013

hari prestasi cendekiawan educare


assalamualaikum....apa khabar kau orang semua...hik..hik...

ambil kau....bersawang blog aku........mak buyung agak kemalasan....bukan tak ada cerita...ada...tapi....entahlah...huruf M tu besar sangat...hik...hik...

oklah...teruskan ajelah cerita yek....nak taip pon malas....apalah mak buyung nie..hik..hik...



hari sabtu lepas...taska amir hadif ada hari prestasi....pukul 10.15 pagi kita orang sampai.....




sampai2....terus buat pendaftran...dapat nombor...tak sempat nak tengok nombor cikgu amir hadif dah suruh masuk bilik....dah tak ada orang.....




masuk2 cikgu terus bagitahu...."saya dah ada apa nak cakap pasal amir hadif....semuanya ok......puan boleh tengok report ni"....alhamdullilah.....amir hadif dapat semua A.....cikgu amir hadif bagi tengok buku2 yang dia  orang dah belajar....aku pon tengok sikit2....pastu tanyalah sikit pasal amir hadif....takkan tak tanya langsungkan.....hik...hik..

buat amir hadif : ibu bangga sesanggat dengan amir hadif......macam tulah anak ibukan.....













No comments: