Photobucket

nuffnang

Wednesday, May 22, 2013

adik ipar kawen

assalamualaikum...

18hb yang lepas.....adik ipar aku kawen...majlis diadakan di karak, pahang...



majis nikah...nikah kat masjid...alhamdullilah sekali lafaz aje...




pengantin perempuan...





mas kawen....






batal air sembahyang....










handsome boy...hik..hik...





bersama pengantin....cuaca adalah panas sekali....rasa nak mandi aje....comel tak perut aku....hik...hik..dah 6 bulan....perut nak menyorok lagi....semua kata aku mengandung tapi perut tak nampak....ada yang terkejut bila aku kata dah 6 bulan pregnant....perut aiii malu.....nak buat camne....hik..hik...





bersama pengantin lagi.....





dapat ais cream free....berapa kalilah amir hadif dok ulang ambil ais cream....aku aje 2 ketul habis...hik...hik..















No comments: