nuffnang

Wednesday, December 26, 2012

majlis graduasi & persembahan tahunan cendekiawan educare 2012

22/12/12 (sabtu)....taska amir hadif ada konvo...bertempat di dewan perdana putra, sekolah menengah kebangsaan prensit 8 (1)......bermula dari pukul 8.30 pagi hingga 12 tengah hari....






sebelum pergi....kita makan dulu....makan kat mamak aje.....lepas makan terus salinkan baju amir hadif dalam kereta....saje aje aku tak pakaikan baju siap2 kat rumah....takut kotor or terkena kuah ke.....dahlah baju warna putih suci....hik....hik...





sampai lewat sikit....pukul 8.40 pagi......





inilah pentas dia orang....sampai2 cikgu terus ambil amir hadif...... tempat dah penuh plak....banyak kali tukar tempat duduk....nasib baik ada orang bangun....last dapat juga duduk depan sekali......tapi belah tepi sebelah dengan pintu.....bolehlahhh.....






amir hadif tengah bersiap....





ok dah siap....amir hadif n kawan....





gaya amir hadif....






ok dah start....2 orang MC....






bacaan al-quran.....






ucapan dari penyelia....






persembahan pertama dari  cawangan presint 18, murid 4 tahun.....lepas persembahan ini....penyampaian sijil  n konvo untuk murid 6 tahun....aku tak snap gambar pon....ramai bebenau....






penyampaian hadiah untuk anugerah pelajar cemerlang dan prestasi melonjak 2012........syukur alhamdullilah ....amir hadif dapat anugerah prestasi melonjak......"ibu bangga dengan amir hadif.....lepas ini belajar bersungguh-sungguh yek.....boleh jadi pandai dan cerdik"......






nama amir hadif tersenarai....mula2 aku tak perasan langsung ada nama amir hadif......aku cuma tengok atur cara majlis aje.....bila majlis dah nak mula baru husband aku perasan....penerima anugerah pelajar cemerlang dan prestasi melonjak bermula dari umur 4 tahun hingga 6 tahun sahaja.....








dapat beg sekolah.....lepas penyampaian hadiah ada persembahan.....aku tak snap pon gambar persembahan budak2 lain.....







bermulalah persembahan dari  amir hadif n kawan2.....satu....dua...tiga....tunduk....sekali songkok amir hadif terjatuh....hik...hik....persembahan dari cawangan presint 9....murid 4 tahun....semua persembahan bermula umur 4 tahun hingga 6 tahun sahaja....








orang belum mula lagi....amir hadif dah nyanyi dulu....semangat betul amir hadif ini.....tak sabar2......







mula2 budak lelaki baju coklat tu akan bercakap.....lepas tu budak perempuan baju hijau pula bercakap.....cakap apa aku tak ingat.....hik....hik....selepas tu dia orang akan menyanyi sama2....semasa tengah menyanyi  nanti sorang2 akan masuk....ada yang pakai baju askar....baju doktor....baju bomba....macam2lah.....sampai habis lagu.....yang tu aku ambil video.....







lepas persembahan amir hadif dapat hadiah colour....lepas tu kita orang terus balik.....kita orang tak tunggu sampai habis pon.....sebab kita orang nak terus balik kampung....ada 2 lagi persembahan yang kita orang tak sempat nak tengok....
































2 comments:

shige said...

tahniah hadif...belajar rerajin ye....hehehhehe

Qaseh Ziera said...

shige : thanks auntie rara....insya allah...