Photobucket

nuffnang

Monday, December 3, 2012

lawatan ke MAHA

hari jumaat (30/11/12) yang lepas.....kelab puspanita di opis aku ada buat lawatan ke MAHA.....aku tak sempat nak snap gambar.....jom share gambar kat blog sue.....tumpang lalu sue....hik...hik...





seketul gambar nie aje yang sempat aku snap......hik...hik..macam2 labu ada...aku pon tak kenal....hik..hik...



yang sempat aku beli.....otak2 tu sedap weiii.....tak banyak pon aku beli...tak larat nak bawa....yang sempat aku beli....garam, perencah kari, nangka n dan apa lagi tak ingat......



hari semalam husband pergi sorang aje.....beli anak pokok.....buah murah2......buah rock melon sebiji RM3 aje.....







2 comments:

Anonymous said...

sedap kan kak otak2 tuh.. pagi petang asek goreng je.. huhu..isi padat..

Qaseh Ziera said...

sue : hari2 dok goreng....nasib beli pek yang besar....hik..hik..