Photobucket

nuffnang

Thursday, November 15, 2012

cuti??....buat apa???....

assalamualaikum....selamat bercuti....bestkannn....hari ini kerja...esok cuti....kerja....cuti...kerja...cuti...syokkkk.....ada gak yang  terus sambung cuti....dapat cuti seminggu.....lagi syokkkk....hik...hik..

ini nak cerita pasal cuti deepavali pada 13/11/12 (selasa)...





bangun pagi....terus buat breakfast.....husband aku teringin nak makan roti sardin....aku n amir hadif makan burger.....buat burger pakai roti gardenia aje.....





lepas breakfast kemas2 rumah jap....lepas tu terus masak....masak awal....siap2 masak.....terus pergi alamanda.....pergi carefour beli barang2.....lepas tu belikan amir hadif  cool blog pula.....






balik dari alamanda....terus makan....makan lauk sardin....lebih sardin buat roti sardin.....kalau aku simpan...entah bila nak masak pula.....silap2 buang aje....nak tak nak aku terus masak lauk aje.....hik...hik.....





petang lepak tengok tv.....sambil makan biskut.....hujan2 nie asyik lapar aje....hik...hik....





dekat magrib.....husband keluar jap...pergi pasar malam......beli kudap2.....akhirnya....badan aku naik bagaikan johan......asyik makan ler kerjanya.....hik...hik...

hari ini cuti lagi.....tak tahu nak pergi mana....husband pula tak sihat....kena semput......adakah kita orang terperap di rumah aje.....hik...hik....
















No comments: