Photobucket

nuffnang

Saturday, November 17, 2012

tengok baby

hari khamis (15/11/12) yang lalu...cuti awal muharram....kita orang ke temerloh untuk tengok biras aku bersalin.....alhamdullilah biras aku telah selamat melahirkan baby girl pada 14/11/12.....





bangun pagi....buat breakfast bihun goreng, nugget n air milo......lepas tu kemas sikit2 rumah....pukul 11 lebih terus ke sentul......makan tengah hari di situ.....lepas tu bawa MIL ke temerloh.....adik ipar aku pon ikut......sepanjang jalan ke temerloh ramai orang jual durian....dah terliur2.....hik..hik...




sampai termerloh....aku n MIL tengok baby....c hadif , husband n adik ipar aku sibuk nak tengok angsa.....emak n ayah biras aku dah pencen....tu yang buat rumah kat kampung.....seronokkan kalau dah ada tanah kat kampung......lepas pencen boleh duduk kampung....bela itik ayam....bercucuk tanak ke.....aman dan damai aje......





dia orang pon ada bela lembu....ada 3 ekor lembu dia orang bela....ayam pon dia orang bela......seronokkan......macam2 ada....hik...hik....






 new baby.....nama tak tahu lagi....masa lahir berat dia 3.4+++.....on the way balik ke sentul.....kita orang singgah beli durian....durian kampung.....beli yang longgok....2 plastik baru RM30......buah dia pon elok2 semuanya.....puas ler makan......lepas ler gian aku makan durian......hik...hik...











No comments: