nuffnang

Thursday, November 29, 2012

harimau malaya

assalamualaikum....selamat pagi semua....lamanya aku tak updade blogkan....bz weiiii....balik dari bercuti 3 hari....kerja bertimbun2.....alaaaa....biasalahkan....kerjakannnn....dah dibayar gaji....buat ajelah kannnn....jangan nak banyak bunyi.....tapi berbunyi gak......hik...hik...hik....(untuk diri sendiri....tiada kaitan yang masih hidup mahu pun yang telah meninggal dunia).....

oklah...cerita pasal kerja pula....kerja sampai mati pon tak habis...betulkan????.....hik..hik...mari kita cerita pasal bola....harimau malaya mengaum kembali....hari tu malaysia lawan singapore....harimau cuma menguap aje....hik...hik....masa tu husband aku pergi tengok kat stadium....aku tengok kat rumah aje.....separuh gilalah aku sokong....nasib separuh gila aje....nasib tak gila betul2....hik...hik...tapi nasib tak menyebelahi malaysia....3-0 weiiii.......hampa aku....sampai nak terkeluar tekak aku dok sokong....kaki aku jangan cakap ler....terangkat2....macam aku pula yang main bola...hik...hik...asal bola sampai ke tiang gol....aku dah sorak.....sampai terbangun2 ler aku....sambil kaki aku pon terangkat2....mulut aku pon...."tendang....tendang.....gol...gol".....tak gol gakkkk.....gerrrrrr.....kaki aku yang sakit.....hampaaaa.....husband aku lagi kecewakannnnn.....muka pon sedih....balik terus tidur...tak cakap apa2.....hikk...hik.....



malam tadi dengan harapan yang tinggi menjulang.....menunggu dengan penuh kesabaran....ewahhhh....mula2 aku n husband tengok tv kat dalam bilik......amir hadif nak tengok cartoon kat tv luar.....tapi tv dalam bilik kecil....tak puas nak tengok....maka berlakulah aksi pujuk memujuk.....husband aku punya berusaha cari baju bola amir hadif.....bagi amir hadif pakai.....barulah semangat sikit amir hadif..... akhirnya amir hadif bagi gak kita orang tengok tv kat luar.....

punya kecohlah rumah kita orang....jeritan dari suami isteri....c anak pula....."janganlah jerit2....tenang...tenang"......hik....hik...alhamdullilah....malaysia menang.....4-1.....masa separuh masa....agak cuak gaklahkannn....1 sama tu....berdoalah....moga masa ke 2 malaysia boleh gol lagi....akhirnya.....malaysia menang.....harimau mengaummmmm......yeahhhhh....
















No comments: