Photobucket

nuffnang

Thursday, May 26, 2011

spek mata baru

setelah kian lama aku tidak memakai spek mata......belagak walaupun rabun......dulu penah pakai tp x lama....dlm berapa bulan aje.....x selesa plok.........pakai waktu ade kursus ke, tengok wayang ke.....pakai time2 memerlukan aje......pastu aku pakai contact lens plak.......tapi pakai dalam setahun lbh aje........akhir nyer spek mata aku hilang....x tahu plak p mane.......sekarang nie rabun aku makin teruk lak.......kadang2 jumpa kawan sendiri pon aku x cam......yang mana aku rapat aku cuma cam baju dia org aje.....muka x nampak....tp baju aku cam.....hehehehe....teruk nyer.......mintak maaf yek....bukan sombong.......



 nie spek mata aku......beli kat mines......


 nie lak husband aku punye.....dia memang pakai spek mata......tapi menyibuk nak gak......nganda2......




x suka nyer....pakai spek......tp terpaksa.....dah rabun......tp pakai waktu2 yang memerlukan aje.......

1 comment:

LIYA said...

tahniah.. sila klik di sini
http://melliasyg.blogspot.com/2011/05/keputusan-2nd-ga-gugu-gaga.html