nuffnang

Thursday, May 19, 2011

kenduri kawen kat johor

cuti yang lepas aku p ikut emak mertua p kenduri kat johor.......bertolak hari satu petang......sampai kat johor dah magrib...singgah kat gumah anak buah emak mertua aku kat felda muaqil......tido kat situ semalam.....keesokkan pagi nyer....baru ler p kenduri kawen tu kat simpang renggam.......on the way balik kl kite orang singgah kat tangkak lak....shopping kain ela untuk baju melayu c hadif n husband.....aku borong 3 helai kain ela....2 helai untuk aku.....sehelai lg untuk emak mertua.......tema baju raya tahun nie....dirahsiakan dahulu....hehehe.....puasa pon blom ganti lg dh beli baju raya....ape ler.......



pelamin aje....pengantin xde lg....x sempat nk tengok....lambat sangat nak bersanding....kite orang balik dulu.......

 me n c hadif......

 bersama ngan akak iparku......gemuk nyer aku.....

 hadif ngan bunga mangga.....pengantin blom bersanding lg....c hadif dh mintak bunga mangga tu....





dan kat tangkak.......




-






-






-







-





-






-






-






-






-









tengah syok shopping hadif nak kek lak........bukan ape....cuma nk kan daraemon tu aje.....bukan setakat kek aje c hadif dapat.........ade lg yang c hadif dapat......nak tahu ape dier.........

beg sekolah ngan kereta control.....tu pon c hadif dah memekak.......menangis kat depan kedai.......semua orang dalam kedai dh memandang......aku nak pilih kain pon x senang........rasa nak lem.......sabar......sabar.....sabar.......boleh dapat darah tinggi........nanti kalau aku rajin aku uploadkan gambar tu yek.......

No comments: