nuffnang

Thursday, May 26, 2011

yeah.....yeah.....menang ga....

kelakar......kelakar giler......buat kali pertama aku menang ga.......tu pon menang ga dr budak opis aku gak (gugu gaga).....punya ler jauhkan.......hahahaha........nak tahu x macam mane c gugu gaga bg hadiah kat aku......baik punye plan.......masa tu waktu lunch.....biasa ler aku n geng2 makan kat pantry......c gugu gaga dok kat dalam bilik aje.......pas makan aku p toilet jap.....geng2 lain blk tempat......balik dr toilet.....c lovely panggil aku sambil melambai tangan suruh aku cepat.......aku pon ape lg......lari ler......ingat kan c lovely ade isu hangat nak bagi tau aku......hehehehe.....gosip ler......tiba2 lovely tunjuk kat atas meja aku.......confius aku kejap.......



biar betul........hadiah......punye ler besar kotak........maka.......jd ler soal jawab antara aku ngan c lovely


aku : aku x de order ape2 pon.......sape lak bg nie


lovely : kau menang ga kot......


aku: nak kate menang ga xde plak orang mintak alamat aku......boleh buka ke nie.....


lovely: buka aje ler.....dah ade nama kau......


aku: tapi cuba kau tengok betul2......ade kesan liquid ler.......pastu dia letak nama aku......bukan aku punye nie.......


lovely: yelah......ade kesan alamat LHDN ler......entah2 ex boy friend kau x.......budak LHDN tu......


aku: hampeh.....tiba2 plak.....kau biar betul ida......aku rasa ade orang dengki aku nie.....nak main2 kan aku nie........boleh buka x nie.....buat orang lain punye....camne.......


lovely: xpe......kau ambik gambar dulu......boleh jd bahan bukti......


aku: ah ha ler.....jap.......aku pon......(snap....snap.....ambik gambar)


lovely: hey kau.....zira......dari canada nie........

aku: biar betul ida.......jauh nyer.....kau cuba tengok kotak nie....cam dh kena buka......takut ler aku nak buka.......


lovely: buka aje......


aku: betul nie........(maka aku pun buka ler)

aku: aku takut ler.....buat nyer ade tikus ke......takut ler......orang dengki kot....aku takut nak buka nie......suruh su ler.....(aku pon panggil ler member aku lg sorang).......sue tolong......


sue: ade barang kaca ler.......(muka x cuak pon....selamba).....


sue pon tarik ler barang tu dari kotak......


taraaaaaaaaaaaaaaaaa..........




nampak aje benda alah nie......baru ler aku ingat........rupa2 nyer kerja c gugu gaga........hampeh........suspen aje.........ape2 pon thanks kat gugu gaga.......

7 comments:

LIYA said...

haha lawakla korang

lovely said...

liya: x patut la kau... aku mati2!! ingatkan si zirah dpt hadiah dr kanada!!! hahhahahah!!!

muCux said...
This comment has been removed by the author.
LIYA said...

yg tu mmg telus dan adil, dh nma dia yg tercabut, kena la bagi dia, mucux tlis cmtu lak hbisla i ...

muCux said...

ok2 saya kasi padam tp org tetap akan pk cam 2 :)

aDieyZa said...

tahniah!

Sue said...

rezeki masing2..=)