nuffnang

Tuesday, October 29, 2013

majlis konvokesyen & persembahan kanak-kanak taska cendekiawan 2013

assalamualaikum....

aku nie kejap tenggelam....kejap timbul....hik...hik...bz ler....banyak benda nak buat...nama aje dok rumah....macam2 kena buat...lagi2 ada baby nie...dahlah aira hanisah nie susah tido...asyik kena mengadap dia aje...oklah...kita teruskan cerita yek....

19hb yang lepas..taska amir hadif ada konvokesyen dan persembahan kanak2....buat kat dewan presint 8....konvokesyen tu untuk budak 6 tahun...persembahan kanak2 lak...dari budak umur 2 tahun sampai 6 tahun...persembahan amir hadif kena pakai baju kameja lengan panjang warna putih dan seluar warna hitam....alhamdullilah...aku takyah mencari atau membeli...nasib baik semua dah ada...jimat...jimat...hik..hik..


ok...amir hadif dah siap...kena cover dengan jaket dulu...takut kotor...handsome tak??...hik..hik..


ok...dah sampai dewan....amir hadif terus cikgu dia ambil...ibu bapa tunggu kat dalam dewan aje...



persembahan amir hadif dah mula...nampak tak amir hadif...tu yang aku tanda bulat warna merah....aku dok belah kiri...rupa2 amir hadif dok belah kanan....nak ke kanan dah takleh....penuh dengan orang...



sebenarnaya persembahan amir hadif paling last sekali....jenuh aku menunggu....nasib dia orang buat persembahan terbaikkkk....dia orang buat persembahan lagu kenek2lah udang dan lagu dari tegar....



ok...dah habis....zoom skit....


amir hadif...



amir hadif dengan belon...



amir hadif dengan cikgu....



lepas persembahan dia orang dapat belon free.....amir hadif dengan ayah...

ok...kat bawah nie persembahan dari budak2 lain...malas nak taip dah...layan ajelah yek....hik..hik..