nuffnang

Tuesday, October 8, 2013

yeh..yeh..dah merdeka..

assalamualaikum...

alhamdullilah...hari nie genap 44 hari aku berpantang....esok aku dah merdeka....boleh makan apa sahaja....ha...ha..ha..teruk tul perangai aku kan..ingat makan aje....hik..hik..

kejapnya masa beralu...dah 44 hari dah...lagi sebulan lebih dah masuk kerja...sedihnya nak tinggalkan aira hanisah....sob..sob.....tak dapat aku bayangkan....macam mana hari pertama aku tinggalkan aira hanisah...mesti pergi kerja pon...tak tentu arah...badan aje kat opis...hati meronta2 nak balik....sob..sob...macam tulah bila dah jadi ibu....semua fikir pasal anak...anak yang paling utama...anaklah segala2nya...

dah masuk bab sedih pula aku nie....hik..hik...jangan sedih2...yang pening pas nie aku dah merdeka....yahooo...yahooo...takdelah asyik terlelan air liur aje....asyik tengok amir hadif dan husband makan aje...sedapnya dia orang makan...aku asyik makan yang sama aje...bosannn....hik...hik...



yang nie...masa aku pantang dalam seminggu...dia orang order dominos...jeling sebalah mata ajelah....tertelan2 air liur....




yang nie amir hadif beli masa dia potong rambut kat presint 16...balik2 terus dia datang kat aku..."ibu kita share yek"....amboi...nak share....ada lagi...husband aku masak asam pedas...aduhhh...tak tertahan weii....sabar2....tengok dia orang makan nasi goreng pon....aku terliur...punya menghitung hari...bilalah aku boleh dapat makan nie......macam2 dalam kepala otak nie...macam2 nak makan....sabar ziera....sabar....kawal nafsu....hik...hik...












1 comment:

miss shuwa said...

TAHNIAH KAK DA MERDEKA!HAHA..