Photobucket

nuffnang

Monday, October 31, 2011

hasil tangan c hadif

sekarang ni kalau aku keluarkan kamera aje.....mesti c hadif cakap....."biar hadif buat"......biar hadif tangkapkan"......pantang ler aku nak ambik gambar.....mesti bergaduh dulu ngan c hadif......kalau nampak benda pelik2 ke or menarik ke......c hadif mesti cakap......"bu ambik kamera cepat"....."ambik gambar tu".......pastu hausband aku mesti cakap......tengok anak pon tahu......."ibu diakan nak masuk dalam blogkan".......hik....hik.....hik....

sebenarnya gambar2 kat blog aku banyak gambar yang ditangkapkan oleh c hadif.....agak2 boleh masuk blog aku ambik....ada gak yang mengarut.....ada coyang ler......yang tak kena mengena pon ada......

meh kita tengok hasil tangan c hadif.....gambar ini c hadif ambil sebelum kita orang bertolak ke rumah akak aku kat seremban.......

 
camne...ok tak..???....ikut dan c hadif aje.....




yang ni lak masa kat rumah akak aku.....aku and anak akak aku......

yang paling best.....hik...hik...hik.....




































kreatif tak..??????.....kaki aje nampak......

No comments: