nuffnang

Friday, October 14, 2011

rumah oh rumah

petang semalam aku ambil c hadif kat taska....on the way nak balik rumah kita orang lalu ler kat area rumah teres 2 tingkat.....tiba2 c hadif bersuara.....

c hadif : cantik nyer rumah dia.....besaukan bu......

aku : ermmmm.....cantik.....besar....hadif nak ke rumah camtu???....

c hadif : nak.....ibu beli nak tak????.....

aku : ibu tak cukup duit lagi nak beli rumah camtu.....takpelah.....hadif pergi school.....belajar pandai2....pastu hadif leh masuk U......lepas masuk U hadif boleh jadi doktor......hadif nak jadi doktor kan.....

c hadif : nak....

aku : kalau hadif dah jadi doktor hadif bolehlah beli rumah camtu.....nanti ibu bolehlah tumpang.....boleh tak???....

c hadif : ermmmmm......kita beli RUMAH SAMPAH ajelah ibu......

aku : kah....kah...kah...@%&*$*@*&.......rumah sampah buat apa....ibu nak rumah banglo ler......

3 comments:

a.d.a.M.i.a said...

kak ziRa uMah saMpaH tu umaH apa?macaM2 HadiF ni

Qaseh Ziera said...

rumah sampah tu....tempat buang sampah ....

axie said...

sampai hati hadif..hehe