Photobucket

nuffnang

Thursday, October 13, 2011

nak kek

permintaan c hadif....."hadif lapar.....hadif nak makan kek......kek bean"....2 hari lepas (selasa-11/10/11) c hadif mintak nak makan kek.....kek mr. bean plak tu.....mana aku nak cekau.....so aku pun janji ngan c hadif....."esok tau....ibu beli ngan kawan ibu kat opis.....boleh"......c hadif setuju....."tapi esok hadif tak boleh pergi petronas....boleh tak"......"ok......esok kite makan kek bean tau bu"......."ok"......

so semalam (rabu-12/10/11) tiba opis aku call husband aku......tanya c hadif camne......betul kau....c hadif tak pergi petronas.......hahahaha......menepati janji sungguh......ape lagi aku pon call member aku c linda (honeyberrybake)......mintak buatkan cup cake mr.bean.....linda janji minggu depan baru dia boleh buatkan kek tu.......

petang semalam ambik c hadif dari taska.....terus c hadif tanya kek dia.....mampus aku....serba salah aku dia buat nyer....sian pon ada....."kawan ibu tak ada......minggu depan kawan ibu buatkan"......"hadif nak gak kek bean"......."ok...ok....nanti kite suruh ayah belikan"......nasib baik c hadif tak memekak......

tiba kat rumah....c hadif desak aku suruh call husband aku......aku pon call ler.....aku mintak husband belikan ape2 kek dulu.....c hadif punya tak sabar tunggu ayah dia balik.....dengar aje bunyi kunci terus c hadif berlari pergi kat ayah dia....happy sungguh c hadif tengok ayah dia belikan kek.....

 kek dari baker cottage aje.....

 tara.....cup cake 2 ketul.....

 ermmmm.......puas....dapat makan kek.....

betapa enak nyer.....sampai pejam mata c hadif.....


2 comments:

LIYA said...

nak gak kek bean..

Anonymous said...

kek bean ke kek mr.bean....