Photobucket

nuffnang

Friday, February 18, 2011

perigi hang tuah & rumah melaka

nie tempat yg t'akhir aku melawat kat melaka....sblm tu aku singgah kat rumah pengasuh c hadif....dia ade beli rumah semiD kat duyung, melaka...cantik n besar rumah dia....kira tu rumah time pencen....2 tahun lbh lg suami dia nk pencen....kebetulan dia blk melaka coz di nk buat kabinet....dia pon pelawa ler aku p rumah dia....pastu dia ajak kite korang p perigi hang tuah n rumah melaka....dekat aje dr rumah dia....alang2 dh sampai n dekat aku pon p ler.....perhhhhh....penat....sekian....tamat ler kisah aku p b'cuti di melaka.....


perigi hang tuah...ambik air n niat ler ape2 yg patut... 


 c hadif pon sibuk...ape yg dia niat pon aku x tahu...

nie rumah melaka...yg baju kuning tu anak pengasuh...kawan rapat c hadif...

yg pakai tudung coklat tu pengasuh hadif...



No comments: