Photobucket

nuffnang

Monday, February 7, 2011

demam

lepas husband aku kluar dr hospital...dia demam...dia suruh aku p beli kool fever utk org dewasa...maka aku pon beli kat farmasi....beli ngan pati haruan sekali....moga luka dia cpt sembuh.....blk gumah....c hadif nmpk ler benda alah tu....dia pon ckp...hadif demam...cian hadif....sambil letak tangan kat dahi dia.....siap buat batuk2 plak tu....pandai b'lakon.....dia mintak aku pakaikan kool fever tu....aku pon ckp tu ayah nyer....dia masuk bilik tunjuk kool fever yg kanak2 punye...hadif nk tu....hadif demam.....aku pon x tau nk buat camne...klu aku bg dia pakai....membazir....mahal tu.....tiba2 t'cetus idea....aku p ambik tisu n basahkan....aku suruh c hadif baring n pejam mata....aku pon tampal ler tisu tu kat dahi dia....c hadif leh caye....hahahahaha....nielh hasil nyer....

 nie dia budak yg demam....demam tp tetap aktif....

walaupun demam tp masih b'selera mkn....tipu bebebau....

No comments: