Photobucket

nuffnang

Wednesday, December 22, 2010

duduk gumah atok

dah 3 hari c hadif dok ulang alik dr gumah (putrajaya) ke gumah atok dia (sentul)....nie gara2 anak pengasuh aku kena chicken pom...c hadif nie ngan ank pengasuh aku nie mmg rapat giler...nama bdk tu AMIR...sama ngan name hadif (Muhammad Amir Hadif)...dulu2 org  panggil hadif...Amir....di sebab nama sama ngan anak pengasuh aku.... pengasuh aku pon tukar panggil dia hadif...dia pon suka n bahasakn diri dia hadif....so lekat ler panggil hadif...tiap2 ptg mesti c hadif bw c amir  blk kat gmh....x cukup kat gumah emak dia...kat gmh sendiri pon dia ajak main sama...krn terlalu rapat t'paksa ler aku antar kat gmh atok dia..takut jangkit plak chicken pom  tu kat c hadif ni....x tau plak bila c amir tu leh sembuh....aku tgk c hadif mula seronok blk gmh atok dia...takut lama2 nti dia x moh p gumah emak dia plak...al maklum ler kat sentul tu ramai kwn....mudah2an c amir cepat ler sembuh....leh main ngan c hadif....

No comments: