Photobucket

nuffnang

Thursday, December 2, 2010

p jalan2 kat i-city, shah alam

klu korang boring n x tau nk p mane waktu mlm2...korang leh p tmpt nie...cantek gak...masuk kat situ RM10 untuk 1 kete...kira ok ler tu...klu korang nk p waktu mlm tau...br cantek..korang leh bw anak or sape2 saje...semua peringkat umo sesuaiii...aku p tmpt nie coz nk bw anak aku c hadif...1 ari suntuk dia dok gmh...sian plak kat dia...kejap lari sana..kejap lari sini..buat sepah sana..sepah sini....pening kepala aku..suruh tido x mau..smpi ler ptg...dia x tido2..aku tau dia boring...maklum ler tgl b'dua ngan aku..ayah dia p keje....dia nk borak ngan aku pon bkn dia tau...lgppon dia ckp ade benda yg aku faham..ade benda aku x faham...budak 2 thn..msh pelat lg ckp...klu aku x faham aku iyakan aje...so...bila ayah dia blk keje aku pon ajak ler p bw c hadif jln2..pk punye pk...t'litas plak nk p tmpt ni...lps aje magrib aku pon plh bw c hadif.....
cahaya lampu yg cantek
antara yang menarik      







hadif namapk seronok...

hadif dh mula ngantuk...

hadif dh x mau ambik gambar...ngantukkk...tulh 1 ari suntuk x mau tido....

hadif mula ceria kembali..dpt beli lampu spiderman..nasib RM5 aje....

hadif dh x heran lampu2 lain...kusyuk plak ngan lampu spiderman dia plak...

No comments: