nuffnang

Friday, December 17, 2010

naik kereta di carefour, cheras

hajat sebenarnye nk p shopping...lain jd nyer....masuk2 aje kat carefour terus nmpk benda alah nie....ape lg c hadif...suka n happpy ler dia..terus lari p kat kereta control tu....mula2 tu aku x bg ler dia main....aku kate dia kat dlm tu ade byk lg car...dia caye....terus ler aku bla dr situ....bila masuk kat dlm tu dia tgk x de kereta control tu...ape lg...jerit ler dia....hadif nk car...hadif nak car...aku kate kat dia lg kat depan tu ade...dia caye lg....p kat depan dia tgk xde...jerit lg....arhhhhhh....diammmm.....aku pujuk lg...makin lama pujuk makin kuat lak jerit dia....org pon dh pandang2 kat aku....nk x nk aku bw ler dia p tmpt situ blk....nmpk aje kereta control tu terus dia senyum....nk naik car...nk naik car...hushband aku pon tanya kat taukeh tu berapa henget...RM3 aje...nasib ler baik...murah....


pas aje hushband aku bayar....c hadif x sabar nk naik...punye ler dia suka....dok tekan sana...tekan sini...x jalan gak kereta tu...benggang gak dia...dia x tahu yg benda alah tu ayah dia yg control...jenuh gak ler dia belek2...bila ayah dia tekan control tu...mula kereta tu b'jalan...t'kezut dia....tercenggang....ambik kau...nk sgt....pas tu ayah dia main2 kan dia...kejap jln..kejap b'henti...kejap jln...kejap b'henti..mula dia pelik....ape lak kena ngan car nie...ok ke tak...takut lak aku nk naik(agak nyer tu dia pkkan)....aku ngan hushband dh gelak2 kan dia.....bila dia tgk ayah dia pegang control tu n tekan...baru dia tahu....suka dia...jerit kat ayah dia....vrommmm...vrommmmm.....kononnye teror ler tu....



jenuh dok tgu dia...baik aku p shopping sorang2...aku pon tinggalkan dia ngan ayah dia....baru seronok aku shopping...tiada gangguan..lama gak ler aku shopping...hushband aku n c hadif x muncul2...mana lak dia dia org nie...kate suruh aku tgu kat sini....tgu2 punye tgu...smpi pon dia org...aku tgk muka hushband aku dh semacam....dh benggan ler tu....dh jom blk...hushband aku ajak blk...rupa2 nyer dh 4 kali c hadif naik benda alah tu...x nk b'henti...pas satu kereta...satu kereta..semua kereta kat situ dia nk naik..angin satu badan ler hushband aku....hadif...hadif....

No comments: