nuffnang

Friday, March 20, 2015

Fraser's Hill

assalamualaikum....

salam jumaat....selamat pagi semua....

ini pon cerita basi juga....cerita 2 minggu lepas....hik...hik...percutian yang tak dirancang....nak kata bercuti pon tidak...nak kata jalan2 pon tidak......kita orang ikut en. om buat kerja....tu pon last minute...sebab kawan dia tak boleh pergi....jadi hotel kosong....en. om buat kerja...kita orang lepak dalam hotel aje.....cukup masa time makan...kita orang pergi makan....pastu lepak dalam hotel semula...tulah kerja kita selama 3 hari 2 malam....hik..hik..amir hadif ponteng kelas kafa satu hari....

jomlah layan gambar yang ada...hari pertama memang tak ada ambil gambar....aira hanisah muntah...habis baju aku semua....bila tengok aira hanisah muntah...amir hadif pon ikut jejak....rupa2nya anak2 aku tak boleh jalan bengkang bengkok ni....mabuk...balik tu pon berapa kali berhenti....masing2 pening....tu pon aira hanisah muntah lagi....tengoklah gambar yang sempat aku ambil...semua tu gambar masa last day.....



gambar kat pintu masuk fraser's hill
















singgah kat kebun sayur....belilah skit sayur...










singgah jap tengok ikan...bagi ikan makan....









1 comment:

Shuriana Khamisan said...

last pergi fraser hill masa induksi 2008. horror gila jalan. ke dah ok jalan kat sana?