nuffnang

Tuesday, March 17, 2015

happy birthday en. om....

assalamualaikum.......

apa khabar semua....minggu ni agak relaks sikitkan...maklumlah budak cuti sekolah....takdelah berebut lif....dah lif satu aje yang berfungsi......cerita pasal lifkan....teringat plak kes minggu lepas...biasanya...aku akan turun dulu hantar aira hanisah kat blok sebelah....en. om lak turun kendian...amir hadif kadang2 dia ikut aku...kadang2 dia ikut en. om...hari tu dia ikut en om....lepas aku hantar aira hanisah...aku terus ke kereta....sampai ke kereta....tengok2 en. om dengan amir hadif tak ada...aku pon tunggu kejap....hati berdetik...kenapa lambat sangat pula dia orang ni.....aku rasa tak sedap hati....aku pon jengah ke lif....dengar bunyi loceng lif....habis tu dengar orang cakap ada orang tersangkut dalam lif.....sudah...mesti en. on ngan amir hadif dalam lif tu.....nasib baik ada orang tolongkan telefon bomba....dekat aku memang tak ada apa2....handbag semua kat en. om....tunggu punya tunggu....dekat 45 minit baru dia orang keluar...dahlah tersangkut dalam lif lama....kena turun tangga dari tingkat 12 lak tu....memang dugaanlah....hari kejadian tu pula tu en. om semput....amir hadif pula ada ujian....punyalah risau aku....macam cacing kepanasan....tak pasal2 aku datang kerja lambat....amir hadif biasalah...siap muntah dalam lif....en. om pula siap buka baju....tak tahan dia....muka masing2 pucat lesi....kesian...rupa2nya lif overload....penuh sangat....sebab tu lif tersangkut.....lif satu...masing2 berebut...sumbat selagi boleh.....

pagi tadi lak kat blok pengasuh aira hanisah pula ada orang terperangkap dalam lif....nasib aku tak sempat naik lif tu....terpaksa aku naik tangga....blok tu sama nasib gak...satu lif gak berfungsi....kalau waktu kemuncak...memang aku ikut tangga aje...tingkat 3 aku gagah lagi...hik...hik..

oklah...jomlah layan cerita dah basi aku ni....birthday en. om....26/02 yang lepas...sambut dengan anak2 aje....





happy birthday...happy birthday....





tiup lilin...





potong kek...






suapan dari amir hadif....aira hanisah lak cuba melepaskan diri....hik...hik..







birthday boy.....yang tukang beli kek....birthday boy sendiri dan ditemani oleh amir hadif.....hik...hik...beli kek kat kedai apa namanya....dekat2 dengan mydin kat presint diplomatik...wonderland apa entah.....




No comments: