nuffnang

Wednesday, June 29, 2011

cerita favorite c hadif

semalam aku suruh husband aku p beli makanan........kebetulan adik ipar aku tumpang kat gumah......bila dengar husband aku nak keluar.....c hadif pon nak ikut......beriya2 c hadif nak ikut husband aku......aku siap warning kat c hadif......kalau nak ikut x leh beli ape2 tau.....promise tau.....c hadif pon kate ok.......

c hadif pon pakai ler selipar......dah nak kluar rumah.....tiba2 c hadif cakap x nak lah ikut lah....ayah p ajelah.....konfius aku jap......dengan selamber nyer  c hadif masuk balik dalam rumah.....husband aku pon tercenggang......aku tanya kat  c hadif.....nape hadif x nak ikut ayah lak......tahu x ape jawapan c hadif.....






"cite kapoww nak start".....





hampeh tul.....ingatkan kenapa.......you all penah x tgk cite kapoww kat astro......channel 611 kol 8 mlm....cite nie dh jd favorite c hadif.....kite org nak tgk berita pon x leh....terpaksa lak kena tgk tv dalam bilik......aku pon x tahu ler kenapa c hadif suka sgt ngan cite kapoww......aku tengok x best mane pon......kalau ade action gaduh2.....mesti c hadif cakap ambikkk kau!!!!!!......padan muka kau!!!!!......kadang2 tu siap gelak2 lagi.....x faham aku......ape yang best sesgt.....



No comments: