Photobucket

nuffnang

Friday, November 25, 2011

vrommm + helmet

c hadif kalau nak pergi taska mesti nak naik motor.....kalau suruh nak kereta memang  c hadif tak nak...... sekarang nie musim hujan......husband aku selalu tinggalkan motor kat opis.....balik naik kereta.....so pagi2 mesti c hadif buat perangai.....nak gak naik motor.....setiap hari c hadif pesan kat husband aku balik keje bawa motor......esok nak pergi school naik vrommm lagi.....

aku pon tak tahu ler kenapa c hadif nie suka sangat naik motor.....kalau c hadif nampak motor besar2 kat jalan raya....punya ler c hadif excited giler......siap suruh husband aku beli motor camtu.....ganas gak anak aku nie rupanya......

sekarang nie husband aku dah belikan helmet untuk c hadif.....yelah....taska c hadif dari rumah aku jauh gaklah....untuk keselamatan.....mula2 c hadif dapat helmet punyalah c hadif suka....bawa ke hulu ke hilir helmet tu.....c hadif tak kasi orang bawa helmet dia....c hadif nak bawa sendiri......sayang sangat ler kononnya.....

gambar nie aku snap semalam.......pagi tadi c hadif buat perangai lagi sebab kena naik kereta......

No comments: