Photobucket

nuffnang

Thursday, November 24, 2011

domino's again

dah lama gak ler c hadif x mintak belikan domino's.......semalam sblm hantar c hadif pergi taska.....tiba2 lak c hadif cakap nak makan domino's.....ok pon ngan selamba cakap ok nanti kita makan yek......bukannye ape aku takut banyak soal lak c hadif......tak pasal2 lambat lak aku nak pergi opis.....

pas balik kerja aku ambil c hadif kat taska....naik2 kereta terus c hadif tanya pasal domino's.....aduh....kuat betul ingatan c hadif nie....ingatkan dah lupa.....tiba rumah aku call husband balik kol berapa......husband bagitahu dia balik lambat.....aku baru nak pau husband aku....last2 aku gak yang kena pau ngan c hadif.......akhirnya aku mengalah n terus pasang unifi tengok menu domino's kat komputer.....

 kesudahannya aku order set nie aje.....aku makan ngan c hadif aje......

c hadif yang tak keruan bila dengar orang domino's ketuk pintu.....

No comments: