Photobucket

nuffnang

Wednesday, June 4, 2014

restoran perantau hill

assalamualaikum....

nak ngadu lagi...asyik nak ngadu aje zira nikan....hik..hik..sebenarnya aku sakit bahu ler...sejak semalam lagi dah kena....nak toleh pon sakit...nak angkat tangan pon sakit...aduh...bisanya...lagi2 tengah sejuk...aku rasa salah bantal kot...tapi semalam dah suruh husbnad pukul guna bantal tu balik...dah letak yoko yoko...masih sakit lagi...kau orang ada petua lain tak....

hari jumaat 2 minggu lepas....masa tu hari belia...jalan semua tutup...aku malas nak bawa kereta....husband terpaksa hantar dan ambil aku...hari tu aku jadi mem besar...bila husband dah ambil...kita makan luar ajelah...bukan senang husband aku nak balik awal nie...hik..hik..

plan asal nak makan satay willy...konon nak makan dekat satay willy kat bangi tu...sampai2 aje kat sana...baru nak bakar arang....dia suruh pergi kat restoran perantau hill....kat sana dah siap...oklah..ke sanalah kita...janji dapat makan satay willy...nyam..nyam...




air laici, kelapa dan air suam...air suam tu wajib...hik..hik..





chicken chop...





kentang apa entah namanya...





satay willy...ketupat tu untuk aira hanisah...dia mana boleh tengok orang makan...







bagi dia main purse aku....bagi leka sikit...tapi kejap ajelah...pastu dah menjerit...tak padan yang kecil...suara dia...nyaring...






No comments: