Photobucket

nuffnang

Tuesday, December 3, 2013

bersawang sudah!!!!...

assalamualaikum.....

ke mana hilangnya c ziera nie oiii.....diam aje....sunyi sepi aje....hik...hik....entah ler sejak menjak nie nak memblog tak ada mood langsung....kenapa???......entah ler....sepanjang tempoh pantang....asyik mengadap baby aje...tu lebih seronok...hik..hik...

bukan takde topik nak cerita....nak share...ada....tapi...entah ler...takde mooddddd.....hik..hik...bukan tak ada internet kat rumah....ada....tapi takat pandang aje....takpon buka blog orang aje..baca...pastu tutup...blog sendiri terabai aje...teruknya aku kan....hik..hik...

banyak cerita sebenarnya...aku simpan aje...tengok ler...kalau aku ada masa....ada mood...aku cerita yek...hik..hik...macam ada orang yang tertunggu2 cerita dari aku kan...perasan lebihhhhh.....hik..hik..oklah...tu aje yang sempat aku update....banyak kerja yang sudah menanti...babaiii....































No comments: