Photobucket

nuffnang

Tuesday, March 26, 2013

batuk oh batuk

assalamualaikum...

hari ini aku nak cerita pasal batuk.....sekarang nie aku agak tension....tension dengan batuk yang sedang menyerang....sebenarnya aku batuk dah lama dah....tapi tak teruk sangat....manja2 gitu....sejak 2 3 hari ini makin menjadi2.....paling ketara semalam....batuk tahap terkucil ler...hik...hik....

malam pon dia menyerang....tak nyeyak aku nak tidur....kejap2 batuk....memang tak boleh nak tahan2 punya....bila dah batuk....mula2 nak termuntah....terpaksa ler spare gula2....dah ler pregnant....senak perut aku.....sesak nafas aku.....aduhaiiii....

pagi tadi aku pergi menyerah diri kat klinik kesihatan.....dapat ubat batuk dan ubat cair kahak.....tak tahu ler bila nak baik nie.....

mood sekarang tengah tension....nak bercakap pon asyik batuk2....apa pon tak boleh...


dah...tu aje aku nak mengadu....hik...hik....










2 comments:

zainul zaki said...

wahh lama xdngar crita kak.. heee.... byakkan minum air suam,, hehe.. cemana sana kak,, leh kembangkan bisnes sophie hehe..

Qaseh Ziera said...

zainul :banyak minum air tu selalu terkucil....hik...hik..buat masa ini tak boleh nak dikembangkan lagi...masih kuncup...hik..hik..