Photobucket

nuffnang

Tuesday, September 4, 2012

makan free part 1

sekarangkan musim raya lagi kannn....cerita pon pasal raya aje ler....sekarang ini asal ada aje hari cuti mesti dapat jemputan....apa lagi....rumah terbuka....so....kita pon gantung kuali ler yek....dapat makan free....hik....hik...

31/08/12 (jumaat)....ada  3 jemputan.....semuanya buat pukul 3 ke atas.....rumah pertama aku pergi....rumah akak aku kat seremban....aku datang awal....pukul 1  aku dah sampai.....rumah akak sendiri....apa kesahhh.....lantak ler yek....macam rumah sendiri....hik...hik...


posing dulu....tuan rumah sibuk kat dapur....


sebelum pergi sembahyang jumaat....kita posing dulu yek....



antara menu yang ada....yang lain malas nak snap...makan lebih penting....hik..hik...



balik sembahyang jumaat terus makan.....


sebelum orang datang kita melantak dulu....



orang ke 2 datang adik aku...tu anak adik aku....


ambil gambar dengan anak buah n anak sendiri....



dah kenyang....ambil gambar gedikssss dulu.....yang tukang ambil gambar anak sendiri.....lepas tu kita teruskan perjalanan.....



pukul 4.30 kita orang ke puchong.....pergi rumah member husband....jalan jem pula....grrrr.....lepak2....makan2....gambar tak ambil yek...maluuuu....hik...hik....



lepas tu pukul 8 kita orang beraya ke putrajaya.....rumah member husband gak....gambar pon tak ambil.....maluuuu ler...hik...hik...

perut dah kenyang.....balik rumah....mandi2 terus zzzzzzzzzz....lenaaa.....



No comments: