Photobucket

nuffnang

Friday, July 15, 2011

sabah.....last day

hari ke 3.....last day....sedih......sedih nak tinggalkan sabah baa.....padahal hati meronta2 teringatkan c hadif......tapi betul 3 hari kat sabah x cukup......

 barang2 yang aku beli.....tapi masih x cukup .....kena tambah lg......x puas hati......pagi2 lagi dah siap....nak pergi pasar philippines buat kali terakhir......hehehehe......sebelum tu p singgah kedai mamak makan roti canai n teh tarik......dah kenyang terus p pasar philippines.......shoppingggggggggggg lagi.........

 x puas hati ngan liya coz dia tempah set rantai lagi.......aku pon nak tambah.......kali nie aku tempah semua pearl.....biar warna putih senang nak matching ngan  baju ape2 warna pon......second day aku dah beli set rantai warna hitam.....cukup 2 set.....hitam n putih.....kedai nie murah dari kedai lain.....budak tu pon sporting giler.....layan aje kerenah  kite orang......pagi2 lagi kite orang dah terpacak kat kedai dia....padahal kedai blom buka lagi......setia menunggu......

 sementara budak nie buat rantai aku.....aku p cari t-shirt untuk c hadif ngan husband.....terlupa plak ole2 untuk orang tersayang.....kelam kabut aku cari.......alhamdullilah akhir nyer dapat gak.....puas hati......

 cari kuih cincin n amplang.....kite orang borong.....pastu bagi sama rata......

 kat sini aku beli ikan masin aje.....nak beli banyak2 pon bukan nyer aku memasak sangat......duit pon dah berkurangan.......konon nyer nak beli ketam n udang....kesudahan nyer x jadi beli coz kesuntukan masa......ermmmm.....

 makan soto kat restoran sempelang......sedap....

teh ais limau......

nak balik sudah.......

 kat air port sabah....bye bye sabah.....

dalam bas on the way ke salak tinggi....balik putrajaya naik ERL aje......

No comments: