nuffnang

Friday, January 9, 2015

festival light and motion putrajaya (LAMPU) & big badwolf

assalamualaikum.....selamat tahun baru....tak lambat lagikan nak ucap....hik...hik...untuk tahun 2015...nilah permulaan blog aku....blog yang kejap tenggelam kejap timbul...hik...hik...cerita ni pon dah basi...cerita 2014 punya.....

azam untuk tahun 2015...aku nak jadi yang terbaik...semua yang terbaik...isteri terbaik...ibu terbaik...anak terbaik...kakak terbaik...adik terbaik...kawan terbaik....segala2nya yang terbaiklah....insya allah...

oklah...jom sambung cerita....12/12/2014 (jumaat)...lepas magrib...bawa anak2 pergi tengok LAMPU kat depan opis aku aje....tapi tengok kejap aje..tak sampai 5 minit....lepas tu hujan dah mula turun....bawa anak kecilkan....terpaksalah...batalkan hajat tu....kesian amir hadif....

lepas tu kita orang terus ke serdang....pergi pameran buku...pening...masuk2 tak tahu nak beli apa...ramai orang....pilihlah amir hadif....nak buku apa...hik...hik...




yang ini aje sempat ambil gambar kat LAMPU....








big badwolf....




bawalah bakul ke hulu ke hilir....hik..hik...orang lain dah penuh bakul.....




tengah memilih....





umpan dengan buku...diamlah kejap...




amir hadif....




hasil rembatan....banyak buku amir hadif....





freezer magnet...





No comments: