nuffnang

Tuesday, December 9, 2014

random photos

assalamualaikum....

ramai lagi masih bercuti yek....cuti panjang masing2....macam mana persiapan sekolah anak kau orang....amir hadif punya masih tak lengkap lagi...kena cari lagi...hari oreintasi sekolah amir hadif dah bertukar...mula2 27hb hari sabtu...dapat surat kena datang 2hb  pula....hari jumaat...kenalah ambil cuti...tapi dia orang suruh datang sekolah dulu buat pengesahan dan  bayar RM15 untuk beli tanda nama dan fail peribadi....sekolah kafa amir hadif aku dah settlekan ...dah bayar pendaftaran pon...amir hadif tak kafa kat sekolah dia tu...aku hantar kat lain...

oklah...jom layan random photos...





masa ni lepas check up....berat aira hanisah sekarang 6.6 kg...atas garisan...






pakai kopiah abang...suka tul main kopiah...ni kopiah MIL aku bagi masa pergi haji...







muka cuak...tengok iklan kena ragut...takut dia...lagi2 masa kena langgar...pastu berdarah...menjerit2 dia....dah tahu takut nak tengok juga...







nak bercermin mata juga....masa ni abang dia tengah pilih nak pakai spek mata yang mana untuk persembahan hari konvo...








beli lauk tomyam...kailan ikan masin...balik rumah masak nasi n rebus telur asin....








beli brownies kat budak opis...pastu share berdua....




No comments: