nuffnang

Wednesday, December 3, 2014

Mat ayam Kampung

assalamualaikum....

kau orang tak cuti ke...kat opis aku ni ramai gak yang bercuti...hantar anak balik kampung...bawa anak jalan2 bercuti...seronoknya...aku??....aku ambil cuti satu hari aje...hari isnin...tu pon sebab ada sepupu husband tunang...pastu MIL aku ajak balik johor....semalam...siap2kan amir hadif...tengok muka dia dah bengkak....kat mata dah naik biji2....aduh....apa yang dia elergik....amir hadif ni sensitif sikit...tak boleh salah sikit...ada aje yang tak kena....en. om pula kena semput....lepas pergi klinik dia orang duduk ajelah rumah.....

lepas tengok karnival upin ipin...terus cari makan...masing2 dah lapar....mula2 ajak en. om pergi ayer 8...pastu sampai kat sana....macam tak ada orang....amir hadif pon....macam pelik..."tempat apa ni bu...tak ada orang pon...tak naklah makan kat sini".....maybe hari cuti kot...tak ramai orang yang datang...terus cancel....en. om ajak makan kat cyberjaya...mat ayam kampung....




mat ayam kampung...banyak cawangan dia...sentiasa penuh dengan orang....






ayam kampung....





sambal belacan....





ulam2....tempoyak...






pucuk paku....





daging....





model air....hik..hik..






1 comment:

aizamia3 said...

Ayam.. jangan kata anak2, mak budak pun suka.. ;)