nuffnang

Friday, October 24, 2014

random photos

assalamualaikum....

makin lama makin tak berupdate blog aku ni....bersawang ler...nak update...tapi idea tak maii...ada gambar...tapi malas nak upload....ada cerita...tapi malas nak taip...macam mana tu...kenapa zira oii...apa nak jadi ni....buang sifat malas tu jauh2....hik..hik...makin lama makin beku pula otak aku ni...hantuk2 kepala sendiri....hik..hik..

oklah layan ajelah random photos aku yek....tak tahu nak cerita apa dah..gambar pon entah zaman bila punya....hik..hik...



kusyuk tak anak bujang aku baca buku....padahal adik dia yang sepahkan....dah abang malas nak baca buku...adik tolong keluarkan....pastu adik tolong koyakkan....





minum petang....roti hotdog....





ayam masak asam pedas....






burger special.....





nasi lemak sambal sotong....timun lupa nak beli....






bawa bekal....sambal sardin....






lauk sardin juga nie....






kena paksa pergi....apa entah programnya....lupa...







ni kat warta bangi...cari kasut sekolah amir hadif kat bata...taska dia nak ambil gambar konvo....kena pakai kasut sekolah....takpe....nanti darjah satu dah ada satu kasut....selalunya budak darjah satu sesuai ada berapa pasang kasut yek....





buah ni yang buat aku batuk....beli lain...orang bagi lain...kawan opis bawa lain....asyik makan aje....






big apple...pastu hari raya haji hari tu ade beli 12 ketul...belanja anak2 buah....






lunch hour...makan bersama kawan2 opis.....makan kat ayam penyet...







No comments: