nuffnang

Friday, September 19, 2014

random photos

assalamualaikum....

salam jumaat...minggu ni terasa kejap aje kerja...dah hari jumaat....esok cuti...kau orang pergi mana cuti malaysia...aku tak ke mana pon..duduk rumah aje....nak cuti pon tak boleh...husband tak leh ambil cuti...kena keja...

cuti sekolah ini...best sikit...jalan tak sesak pon...keluar rumah pon lambat sikit...sian budak2 ambil upsr yek...anak buah aku adalah salah seorang yang ambil upsr....soalan bocor lah pulak...dugaan......

oklah....jomlah layan random photos aku...tak banyak pon....hik..hik...






budak gegirl ni....dah banyak akal....masukkan dalam walker....tahu2 dah ada atas sofa...urut dada...biarkan dia kat bawah....entah ke mana dia pergi....tahu2 dah ada atas atv abang dia....pandai pula tu naik....buat muka tak bersalah....hari tu lupa nak offkan suiz atv tu...sekali dia tekan minyak (ye ke panggil tu...hik..hik..) terus bergerak....nasib aku ada kat situ...terperanjak di buatnya....pandai pula nak tekan2nya....bila tak boleh gerak...dia mainlah muzik2 tu...ada abc...123...lagu...sukalah dia....






kesian....abang tolong bawa jalan2....dalam rumah ajelah....hik...hik...kemain suka...








beli sepit rambut tu kat kedai 2 ringgit...ada 3 colour....bilalah rambut gegirl nak panjang ni....tak sabar ibu nak ikat....dah rambut tu nipis aje...







masak asam pedas ikan kembong....tu aje...








beli subway...budak bujang ni asyik berzikir aje kat aku....tu gigi....dah 4 batang dah tanggal....jangan tak percaya...gigi yang tanggal tu semua dia simpan....nak buat apa pon aku tak tahu....








beli aiskrim roti.....perisa durian...nyam...nyam...masa ini kat rumah adik ipar aku.....






1 comment:

Ct Noraishah said...

sedapnya aiskrim roti tu. lama tak makang