Photobucket

nuffnang

Friday, July 25, 2014

random photos & selamat hari raya

assalamualaikum...

malasnya nak buat kerja....dah mood raya dah....nak upload gambar pon malas...gambar menu berbuka aku lepas raya kot aku masukkkan...tu pon kalau rajin...hik..hik...ni pon ambil gambar yang ada....malas..malas...

sebelum tu...aku nak ucapkan selamat hari...maaf zahir batin....



waktu berbuka...siap bawa doa...masa ni tak hafal lagi doa berbuka....sekarang dah hafal....hari2 baca...lama2 dah hafallah....alhamdullilah...masih penuh amir hadif berpuasa....





aira hanisah ambil darah....sian dia...3 hari berturut2 ambil darah...baik dari demam seminggu...demam balik....ambil darah lagi...sian dia...





demam...panas sangat...biar aje tak pakai baju...makin kursuslah anak ibu...





order domino's sebelum bulan ramandan....masa tu musim bola...






kasut pertama aira...yang aku belilah...





sepatutnya ni kasut pertama aira....kawan aku bagi....tapi sebab besar....simpan dulu...raya ni baru pakai....





No comments: