Photobucket

nuffnang

Wednesday, July 23, 2014

memancing

assalamualaikum....

lagi 2 hari lagi aku bekerja...pastu cuti...horayy...kau orang ambil cuti raya lama ke...aku ambil 3 hari aje..dapatlah seminggu...cukuplah tu....ada orang kat opis aku dah start cuti dari minggu lepas lagi...bestnya...syok cuti lama2kan....

ini cerita sudah lama punya cerita....terjumpa plak gambar nie...ok...kita buat entry ni dulu....hari kejadian...masa hari belia...berapa bulan punya ceritalah...lantaklah....hik...hik..masa tu husband aku dengan adik ipar masuk pertandingan memancing...aku tak ikutlah...duduk rumah...jaga aira hanisah...amir hadif ikut...kecewa sekor ikan pun tak dapat...tu yang tak suka husband aku pergi memancing...memanjang aje tak dapat ikan....mancing kat pasar lagi bagus...takpelah...bagi peluang...sian lak...hik..hik...

oklah layanlah gambar amir hadif di hari kejadian....amir hadif lagi kecewa...penat ikut ayah...last2 tak dapat apa2....lain kali try lagi....hik..hik..




siap bawa bekal dari rumah....takut lapar...





macam pandai aje...padahal baru fiirst time ikut....





naik buai...ayah tolong buatkan...bijak2...





buai...buai ku laju...






gaya mesti ada...






menanti ikan yang tak muncul2...




No comments: