Photobucket

nuffnang

Friday, June 27, 2014

random photos

assalamualaikum....

alhamdulilah....pagi tadi hujan....sejuklah sikit....kalau tidak...bahangnya....panasss....

semalam aku cuti...hari rabu...pengasuh aira hanisah bagitahu yang aira hanisah demam...aku pon apply cuti awal2...segan lak asyik el aje....aku pesan ngan budak opis...kalau aku x datang maknanya anak aku demam...kalau aku datang aku cancel cuti tu balik....hik..hik....tak tahu ler nak dapat akal apa lak c aira hanisah....banyak akal dia sekarang...kemain lasak....

esok last kita makan siang yek...pastu dah puasa....selamat menyambut ramadhan....

oklah..jomlah random photos dari zira...



bawa bekal nasi goreng....




akak aku ada bagi buah bacang ke kuini...aku konfiuslah dengan buah ini....buat sambal...pastu makan dengan nasi panas....sedap...pedas....masam...pedas...bertambah2....





MIL suruh potong rambut aira hanisah....depan dah panjang...belakang tak panjang2....manalah aku pandai nak potong rambut.....last2 mak sedara husband aku yang tolong potongkan....dah rata....gambar atas tu lepas kena potong...kalau takde headband tu...dah macam lelaki....





balik seremban...singgah mr diy....





belikan aira hanisah buku...baru rm1.90...amir hadif jangan cakap ler...semua benda dia nak...






bawa bekal....lauk simple aje...





pergi kursus kat JPM...






makan kat mamak...






bawa bekal...ikan untuk amir hadif buang tulang siap2....







cikgu amir hadif whatsapp gambar amir hadif....masa ni tengah bersajak sempena hari guru....






No comments: