Photobucket

nuffnang

Friday, June 20, 2014

random photos

assalamualaikum.....

aduh...kenapalah malasnya nak update blog nie...penyakit M tu besar sangat....hik..hik...takpe...esok cuti....yeaaaa....opss...lupa...esok taska amir hadif ada sukan....berkobar2 amir hadif...dok tanya hari ini berapa hari bulan....menghitung hari...

pagi tadi lepas hantar aira hanisah....nak ke parking kereta....tengok ada kereta block kereta aku...dia baru keluar kereta sambil dukung anak dia....masa tu husband aku pon baru sampai kat parking....husband cakap ler dengan budak tu...saya nak keluar....budak tu pon dah serba salah....kesian lak aku tengok...dahlah anak dia tengah tidur....pastu budak tu cakap...boleh tak saya hantar anak kejap....aku pon...boleh...boleh...tak sampai hati...padahal aku dah lambat dah....aku pon tunggu dalam kereta....dalam hati...cepat...cepat....dah pukul 7.12 minit dah ni...sempat ke tak....nampak aje kelibat budak tu....lega...nasib tak lama sangat....aku pon pecutlah....minta2 sempat....alhamdullilah...sempat....semputtttt...hik..hik....dugaan...

ada lagi dugaan tau...2 hari lepas...husband aku tapau nasi goreng daging merah...kongsi dengan amir hadif...kebetulan sedap pula nasi goreng tu....berselera aku makan....tengah sedap makan...tiba2...nampak satu benda warna hitam...aku pon kuis...tahu tak apa tu....anak lipas kau....masih cukup sifat lagi...uwekkkkk.....aku pon suruh amir hadif stop makan...grrrr...kenapalah jadi macam tu....jagalah kebersihan...dugaan....dahlah lapar...nasib husband aku ada tapau 2 ketul roti john...penyelamat...

oklah...jom layan random photos aku....




bawa bekal...lauk asam pedas...amir hadif punya...aku gorengkan telur...takut nak bagi ikan...banyak tulang....





beli jagung kat NSK...sebiji RM1.20 ke RM1.30...lupa lak...besar2 jagung dia...sepatutnya 2 biji nak rebus...sebiji lagi aku nak buat cucur jagung....tup...tup..husband aku rebus semuanya...bukan nak tanya dulu...grrrr....amir hadif tu...bukan makan pon jagung...sibuk aje lebih...hik..hik...





ikan apa masak sambal...aku nie bukan kenal sangat ikan...makan aje tahu...hik..hik...






mee goreng dan air old town white coffee.....






KL fiestival city mall .....bawa MIL jalan2....pergi berapa minggu yang lepas...tak ingat...ultraman mebius....





tengoklah...kalau orang laki tangkap gambar...reda ajelah...dapatlah rebat sorang sepasang kasut untuk MIL, amir hadif dan termasuk diri sendiri...hik..hik...





ayah dan anak...happy father's day....






tapau KFC....





kat opis ada ceramah pasal kecantikan....dia orang panggil zamzarina pengacara apa kata wanita TV1...aku pon tak pernah tengok...hik..hik...






roti telur.....





tapau subway....




No comments: