Photobucket

nuffnang

Friday, June 13, 2014

random photos

assalamualaikum...

ke manalah hilang kau zira oiii...hik..hik..bizi oiii...macam2lah berlaku....hik...hik...mula2 hari khamis aku kursus satu hari kat JPM...esoknya aku mc...kan aku ada ngadu yang bahu aku sakit...makin di biarkan makin sakit lak...masa on the way pergi opis...dia punya dengut...mak aii...pastu nak pegang stereng kereta pon dah tak boleh....tapi gagah gak pergi opis...kononnya boleh tahan lagi....orang kuatkan...hik..hik..bila dah sampai opis...dah tak boleh tak tahan.....bisanyaaa..aku call husband...dia datang ambil...terus pergi klinik...arwah emak aku selalu cakap...kalau aku demam...memang aku takkan makan ubat...tapi kalau aku makan...tu maknanya aku dah tak tahan ler tu....sakit sangat ler tu....samalah kes nie...sanggup tahan aje...dah tak tahan baru ler terhengeh2 pergi klinik...sanggup 4 hari tahan sakit....hik..hik....

hari ahad tu plak.....ada kenduri kat sejangkang...sedara belah husband aku kawen...masa makan tak ingat...macam2 ada....malam tu...ambil kau....aku dan husband cirit birit...laki bini rebut bilik air...hik..hik..sudahnya hari isnin...mc lagi....hari selasa masuk kerja...pagi tu ada perhimpunan...petang tu aku half day plak...rumah pengasuh aira hanisah...bocor...banjir satu rumah...dahlah esoknya ada jamuan....pening...pening...kerja dah banyak tertunggak...

sebenarnya banyak cerita yang tertunggak...kalau aku ingat aku sharelah...macam ada orang tertunggu2 cerita dari kaukannn....hik..hik..oklah kita terus layan random photos dari zira yek..hik..hik..




amir hadif nak pergi mengaji...tunggu ayah bersiap....layan tv dulu....al-quran tu hantaran masa aku kawen...kasi dekat anak...hik..hik..




bawa bekal nasi goreng ala kadar...hik..hik..




masak ayam sambal...bendi goreng...




yang nie bawa bekal..nasi goreng cincai...hik..hik..




ikan bakar...sayur pucuk paku...jagung rebus...



pergi ke sogo kali ke 2....bawa akak aku shopping baju raya...aku pon tersopping juga...hik...hik...hari tu pergi jalan TAR cari tudung....pastu singgah lagi sogo....dah 3 kali pergi.....tak cukup2 lagi baju raya...ada aje nak tambah...hik..hik..




masa ni balik kampung....singgah beli pisang kat kuala pilah....




breakfast kat mamak...




jamuan kat opis....nasi tamato....yang baru2 nie menu nasi hujan panas...sambut ramadhan...




beli sup tulang...balik rumah...masak nasi dan goreng telur aje....




budak nie suka bebenau menyembur....botak kepala...




beli keteow tomyam...sayur aje dah selambak....




mee rebus...sedap....husband beli kat area opis dia...




nak berfaridah gak...hik...hik..




chicken chop...murah aje..RM8...kat perbadanan...hari ini pon makan chicken chop...malas nak keluar...






1 comment:

lovely said...

kau buat aku lapar je zirah..