nuffnang

Thursday, May 29, 2014

jom heboh - bananana

assalamualaikum...

pagi nie jalan lengang...budak cuti sekolah...bolehlah keluar lambat sikit...sikit aje..kang terlajak...hik..hik..amir hadif pergi taska pon pakai baju biasa aje...penat aku iron baju sekolah dia...boleh plak pagi tadi dia cakap...ibu...hari ini amir hadif nak pakai baju biasa aje...cikgu cakap cuti sekolah...tak payah pakai baju sekolah...ermmm...yolah....hari ini juga negeri perak cuti umum...semalam sultan perak mangkat...takziah...

hari sabtu yang lepas...bawa amir hadif pergi jom heboh...ikutkan hati memang malas nak pergi...tapi hari jumaat...waktu lunch tu aku dah ukur jalan dah...dekat dengan opis ajekan....hik..hik...tu yang pesan kat amir hadif...kita pergi bananana aje yek.....panas...susah nak cari parking...amir hadif dah tengok iklan kat tv3....tu banyak kali dia ajak aku pergi....kesian lak...oklah...bawa jugalah...tapi aku pergi jom booth bananana aje....pastu aku ada beli jajan patato...satu beg RM10...pastu kacang pagoda...pon satu beg RM10....beli old town white coffee...beli 2 pek...RM20 dapat free air tin....panas...panas....dah...cepat2....balik....




pendaftaran....



amir hadif nak jadi model...bayar RM5...tengah bersolek...




berpeluh budak kecit nie...takde reben2 dah...sian...





nak jadi rock....





rock kapak...





panas...panas....






ambil gambar dengan boboiboy...




No comments: