nuffnang

Monday, May 19, 2014

jangan nak lawa aje

assalamualaikum....

tak pasal2 pagi buta...dah kena marah....hari rabu yang lepas....masa tu dalam lif....biasalah aira hanisah mana reti duduk diam...tiba2 dia nangis...nangis kejap aje...aku tengok muka dia...dia senyum lak...dalam hati kenapa dia nangis tadi...macam mana2 entah aku terpandang kerongsang aku...jarum dia dah terbuka...aku pon cepat2 check kat muka aira hanisah...masa tukan dalam lif...gelap dan ramai orang...mana nak nampak...keluar lif...aku tengok...ya allah...dah serba salah...mana mana nak cakap dengan husband...bila aku bagitahu aje...apa lagi...kena marahlahhh....tadah ajelah teliga....kena basuh ler...tak pasal2 dapat ceramah percuma....masa hantar aira hanisah kat rumah pengasuh...aku minta tolong sapukan minyak gamat....sepanjang hari tu...hati tak tentu arah...rasa bersalah sangat...rasa nak lempang2kan diri sendiri....tak sabar nak balik....nak tengok keadaan dia macam mana....




nampak tak garis di muka aira hanisah....kesiankan..nasib tak dalam...cuma calar aje....alhamdullialah....dah ok dah muka dia....dah aku buang kerongsang tu jauh2....lepas nie pakai tudung sarung aje...demi anak....dan nasihat dari husband....hik..hik..





nie gambar sebelum kena kerongsang....comell aje...rambut depan dah panjang...rambut belakang tak penuh tumbuh lagi...tapi ibu tak sabar2 nak ikat rambut dia....hik...hik..tu baju baru beli...tunjuk kat dia...pastu tak kasi kita ambil dah....




1 comment:

lovely said...

lor.. shian dia..