nuffnang

Monday, April 21, 2014

shopping baju raya

assalamualaikum....

sabtu lepas aku pergi menyopping baju raya.....lambat lagi zira oii...3 bulan lagi kot....hik...hikk...kau orang dah shopping ke belum...aku memang suka siapkan awal2.....nanti bulan puasa aku topup sikit2 aje...buat tambah2...kalau rasa dah cukup...dok rumah diam2....takdelah penat....hik..hik...

aku tak adalah shopping bayak sangat pon....beli sikit2 dulu....tak adalah rasa keluar duit macam air....hik..hik...nanti bulan depan kita shopping lagi...

aku pergi shopping kat sogo....beli baju untuk anak2 dan husband aje....lain kali nak pergi jalan TARlah....dah lama tak pergi...boleh cari tudung...hik...hik...

baju melayu untuk husband dan amir hadif dah siap dah tempah...tahun nie tempah 2 pasang baju melayu untuk dia orang....untuk aku dan aira hanisah pon dah tempah....untuk aku berpasang2 baju juga ler....hik..hik..untuk aira hanisah...sepasang cukup ler....yang lain aira hanisah pakai gaun ke....skirt ke..seluar ke...campur2....







masa nie on the way ke sentul... aira hanisah aku tinggalkan kat MIL...tak boleh bawa budak kecit nie....sesak2 dengan manusia...biasalah sogo...sentiasa ramai orang....kesian kat dia....




budak nie excited lebih...hari jumaat tu aku cakap dengan dia...amir hadif nak naik keretapi tak...kalau nak naik keretapi kena tidur awal...esok ibu nak naik keretapi....kena bangun awal...kalau lambat ibu tinggal....ambik  kau.....pukul 5 lebih pagi dia dah bangun....hik...hik....ingatkan nak bawa kereta...pastu parking kat LRT sentul timur...pastu husband aku ajak naik motor aje....kebetulan ada motor adik ipar...masa nak naik motor tu...amir hadif cakap kat aku....ibu mesti berdebar2kan naik motor...ibu takut ke naik motor...pegang kuat2 tau.....mentang2 dia hari naik motor....nasihat kat kita lak...hik...hik...





amir hadif cakap dengan aku....nanti keretapi lalu...ibu ambil gambar amir hadif tau....hik...hik...





dalam keretapi...asyik ler bercakap....aku cakap dengan amir hadif...amir hadif janganlah bising2...nanti orang tahu...amir hadif tak pernah naik keretapi...buat malu aje...hik...hik...






berselfie suami isteri...hik..hik..amir hadif cakap...ibu dengan ayah macam orang bercinta....tak baik tau pegang tangan....hik...hik..






nampak tak aku...di celah2 manusia....




amir hadif dok diam2....nak test baju nie....bersabar tau....





sementara ayah dan anak test baju...ibu selfie lagi...hik..hik...




3 comments:

lovely said...

samalah.. semalam aku gi shooping kain kat nilai 3. tahun ni nak cuba jahit baju sendiri. tak tahulah jadi ke idok..hahha..
kalau tak jadi.. tak raya lah aku ank beranak.. miyahahhahaha..

Qaseh Ziera said...

wah...terornya...caiyok..caiyok..
tahun nie tema warna apa...

lovely said...

rahsia..