nuffnang

Wednesday, April 9, 2014

kali pertama aira hanisah demam

assalamualaikum...

hari jumaat yang lepas..siang tu pengasuh dia ada sms yang aira hanisah ada batuk....petang masa ambil dia tu....rasa badan dia macam dedar...check suhu...36.7...baru nak demam....malam tu masa menetekkan dia....rasa makin panas lak badan dia...check suhu lagi...dah 37.8....masa tu husband aku takde kat rumah.......balik aje husband aku terus bawa aira hanisah pergi hospital....masa tu pukul dah11 malam.....pukul 1 jugalah baru settle semua......balik rumah bagi dia makan ubat....habis semua dia muntah....takut ubat juga aira hanisah nie...

aku rasa aira hanisah demam sebab nak duduk kot...aku tengok masa dia demam asyik angkat bontot aje...macam nak duduk...aku rasa gusi dia...takde lak tanda2 nak tumbuh gigi.....hari isnin aku cuti jaga dia....dia demam takdelah teruk sangat....suhu dia tak sampai 38 pon....tapi kesian kat dia....batuk dia teruk...takleh nak tidur....bila batuk mengamuk dia.....semalam selsema pula...memang tak selesa ler dia...asyik merenggek aje...tak boleh langsung aku angkat bontot....menangis aje...

ini kali pertama aira hanisah demam...umur 7 bulan lebih baru dia demam....gelabah gak ler bila dia demam.....hik..hik...





nie gambar masa hari isnin....asyik nak berkepit aje....




No comments: